Kostury są na pewno ciekawym urozmaiceniem gry, jednakże przydatne wtedy, kiedy wybierzesz ścieżkę maga. Szkolenie podstawowe w posługiwaniu się kosturem przechodzi każdy nowicjusz Wulkanicznej Twierdzy. niewątpliwą zaletą tego rodzaju broni jest trzymanie przeciwnika na dystans co pozwala nam kontrolować walkę. Wszystkie kostury wymagają użycia obydwu rąk, także nie będziemy mogli nosić tarczy razem z nim. Podobnie jak młoty, którymi kruszymy wszystko co stanie nam na drodze. Młoty najlepiej sprawdzają się na szkieletach, gdyż mają właśnie najsłabszą odporność na obrażenia obuchowe. Zdecydowanie dla postaci lubiących poczuć ciężar broni w rękach.
Ikonka | Nazwa | Obrażenia | Wymagana siła | Uwagi |
Kostury | ||||
![]() |
Berło Tytana | 80 | 70 | – |
![]() |
Kostur Tytana | 70 | 60 | – |
![]() |
Kostur z dwoma ostrzami | 58 | 50 | – |
![]() |
Włócznia bojowa | 52 | 44 | – |
![]() |
Glewia | 50 | 45 | – |
![]() |
Kostur kata | 46 | 38 | – |
![]() |
Kostur Druida | 42 | 36 | Niedaleko chaty Eldricka |
![]() |
Kostur bojowy | 32 | 26 | – |
![]() |
Włócznia | 24 | 18 | – |
![]() |
Kostur nowicjusza | 16 | 10 | Łatwo dostępny w Wulkanicznej Twierdzy |
![]() |
Solidna gałąź | 10 | 10 | – |
Młoty | ||||
![]() |
Młot władcy Tytanów | 120 | bez ograniczeń | Niezbędny do ukończenia gry; walka toporami +6 |
![]() |
Młot bojowy | 96 | 80 | – |
![]() |
Dziób Kruka | 58 | 45 | – |
![]() |
Maczuga | 46 | 44 | – |
![]() |
Rozbijacz czerepów | 28 | 26 | – |
![]() |
Młot | 25 | 15 | – |
![]() |
Berło Tytana | 18 | 16 | – |
![]() |
Maczuga | 8 | 5 | Pierwsza nasza broń w grze |