Kostury i młoty

Kostury są na pewno ciekawym urozmaiceniem gry, jednakże przydatne wtedy, kiedy wybierzesz ścieżkę maga. Szkolenie podstawowe w posługiwaniu się kosturem przechodzi każdy nowicjusz Wulkanicznej Twierdzy. niewątpliwą zaletą tego rodzaju broni jest trzymanie przeciwnika na dystans co pozwala nam kontrolować walkę. Wszystkie kostury wymagają użycia obydwu rąk, także nie będziemy mogli nosić tarczy razem z nim. Podobnie jak młoty, którymi kruszymy wszystko co stanie nam na drodze. Młoty najlepiej sprawdzają się na szkieletach, gdyż mają właśnie najsłabszą odporność na obrażenia obuchowe. Zdecydowanie dla postaci lubiących poczuć ciężar broni w rękach.

 

Ikonka Nazwa Obrażenia Wymagana siła Uwagi
Kostury
Berło Tytana 80 70
Kostur Tytana 70 60
Kostur z dwoma ostrzami 58 50
Włócznia bojowa 52 44
Glewia 50 45
Kostur kata 46 38
Kostur Druida 42 36 Niedaleko chaty Eldricka
Kostur bojowy 32 26
Włócznia 24 18
Kostur nowicjusza 16 10 Łatwo dostępny w Wulkanicznej Twierdzy
Solidna gałąź 10 10
Młoty
Młot władcy Tytanów 120 bez ograniczeń Niezbędny do ukończenia gry; walka toporami +6
Młot bojowy 96 80
Dziób Kruka 58 45
Maczuga 46 44
Rozbijacz czerepów 28 26
Młot 25 15
Berło Tytana 18 16
Maczuga 8 5 Pierwsza nasza broń w grze

 

Dodaj komentarz