Risen 2 – Biegłości

Do każdego z atrybutów przypisane są 3 biegłości i ich poziom jest zależny głównie od poziomu danego atrybutu. Na początku gry wszystkie biegłości mają wartość równą 5. Każdy kolejny poziom atrybutu zwiększa wartość przypisanej biegłości o kolejne 5 punktów. Każda z biegłości odpowiada za zadawane obrażenia danym typem broni, daje możliwość użycia dodatkowych opcji dialogowych lub jest wymagana do wyuczenia się którejś ze specjalnych zdolności. Można także podnieść biegłość tymczasowo przez użycie jakiegoś eliksiru bądź założenie specjalnego ubrania czy biżuterii. Można powiedzieć, że biegłości zastępują w pewnym sensie punkty nauki znane z poprzednich gier Piranii.















































































































































































Atrybuty Biegłości
Broń biała Broń sieczna
Broń kłująca
Broń rzucana
Broń palna Muszkiety
Strzelby
Pistolety
Wytrzymałość Twardziel
Kuloodporny
Zastraszanie
Cwaniactwo Podłe sztuczki
Złodziejstwo
Złotousty
Voodoo Czarna magia
Kult śmierci
Rytuały

Dodaj komentarz