Wymagania sprzętowe dla Risen 3: Władcy tytanów

Ujawniono minimalne wymagania sprzętowe dla Risen 3: Władcy tytanów! Mieścicie się?logoplrisen3

System operacyjny: Windows Vista, Windows 7 lub Windows 8
Procesor: Intel Core 2 Duo@2.4Ghz lub AMD Athlon X2 5400 +
Pamięć: 2 GB pamięci RAM
Karta graficzna: Intel lub AMD HD3000 HD2000 lub NVIDIA z serii GeForce serii 8000
Sieć: szerokopasmowe łącze internetowe
Dysk twardy: 15 GB wolnego miejsca
Karta dźwiękowa: karta dźwiękowa kompatybilna z Direct X

28 przemyśleń nt. „Wymagania sprzętowe dla Risen 3: Władcy tytanów

  1. Spoko, wymagania nie są strasznie wysokie. Jedynie dziwi ilość wymaganego miejsca na dysku. Gry Piranii jakoś zawsze niewiele miejsca wymagały w stosunku do zawartości. Wyjątkiem jest Risen 2, który paradoksalnie nie był jakoś bardzo rozbudowany. Risen 3 wymaga 2 niemal razy więcej miejsca, więc chyba rzeczywiście świat będzie dużo większy niż w „dwójce”.

  2. Na ultra to już mi pewnie nie zadziała. Mimo wszystko lubię ten silnik i oby następny był podobnie napisany (proste zmiany w plikach ini i dostęp do konsoli nie są dziś już oczywiste). Gorzej jak wezmą jakiegoś gotowca jak UE czy też Cryengine.

  3. Albo nowy własny silnik ale na to potrzebują kasy albo Avalanche Engine, który jest nawet dobry. PS. Jakby można by tak było że gra wygląda jak intro dla Risen 3, które jest mroczne, dobre animacje i wgl realne to wtedy gra była by jedna z najlepszych.

  4. Tworzenie silnika od podstaw, to kwestia lat. Wątpię też, by silnik kupili. PB to małe studio, które dodatkowo podlega DS. Wydawcy zależy wyłącznie na kasie, więc nie sądzę, by ryzykowali taki zakup. Pierwsze, że trzeba włożyć kasę na samą licencję silnika, a drugie, że programiści muszą poświęcić wiele czasu, by się z tym silnikiem zapoznać. Druga kwestia jest taka, czy CE w ogóle nadaje się do ogromnego RPG z otwartym światem. Co prawda ostatni Risen był bardzo tunelowy i pocięty na mniejsze wyspy, ale nie wyobrażam sobie kontynuowania tego w przyszłych grach studia.

  5. Genome engine razem z grą Gothic 3 trwało 4 lata. Gra niedopracowana więc może PB z nowym silnikiem potrzebuje więcej czasu… Ale nowa seria gier w 2018-19? Wątpie. Może mają jakiś plan, podobno wedlug Rosyjskiego serwisu o Risen, po 3 miesiącach wydania gry Risen 3, dowiemy sie co dalej ze studiem.

  6. Może już tworzą Genome 2 (i nową markę) bo Hoge jakoś zniknął i to że R3 jakoś tak rok za wcześnie. Gdyby odszedł ktoś kogo twarz miał bezimienny to by chyba to powiedzieli. Fakt Avalanche Engine do RPG w stylu G3 by się nadawał.

  7. Hmm, na filmiku który pokazuje całe studio nie ma michael’a a czytałem gdzieś że opuszcza studio. Zobaczymy jak to będzie. Ale nowy silnik graficzny by sie przydał. Może ten Avalanche Engine ale żeby nie robili znów gry na Genome Engine tylko poprawiony… PS. Ile się robi takie silnik graficzny?

  8. Michael Hoge nie odszedł od Piranii, tylko pracuje nad kolejnym projektem studia? Rzeczywiście parę argumentów za tym przemawia, po pierwsze Risen 3 wydawany jest bardzo szybko jak na ostatnią, zwieńczającą całą trylogię część. Po drugie, podczas wizyty w studiu Piranii w sierpniu 2011 roku (kończyli wtedy Risen 2) Mochael Hoge podczas oprowadzania w jednym z pomieszczeń powiedział, że nie może pokazać monitorów, ponieważ pracują nad „nowym sekretnym projektem”. Oczywiście mogły to być prace związane z Risen 3, ale nigdy nie wiadomo. Jeżeli pracowali nad silnikiem gry, to faktycznie mogli zacząć już wtedy. Po trzecie, dlaczego „nie mogą powiedzieć nic o Mike’u? Jak odszedł Ralf Marczinczik, albo Kai Rosenkranz to jakiejś tajemnicy nie robili, a tu nic powiedzieć nie chcą. Z drugiej strony czytałem wywiad z Mike’iem, gdzie podkreślał, że chciałby w końcu zrobić grę inną niż te, które robi od lat, a piraci to dla niego wciąż za małe odejście od tematu. Mam nadzieję, że ciągle jest w ekipie, bo był dla mnie twarzą Piranii ( i Bezimiennego) obok Björna Pankratza, Saschy Henrichsa , Kaia Rosenkraza.

  9. Ehh, pamiętam ten wywiad. Lubię w nim pewien fragment: „Czasy się zmieniły, gry z serii Gothic miały inny klimat”. Pewien etap w życiu trzeba zamknąć, by móc dalej iść do przodu. PB przez ostatnie lata cierpi na zadyszkę. Chłopaki nie mają formy i wolałbym, żeby do Gothica jednak nie wracali. Samo uniwersum nie ma prawa się obronić. Taka jest rzeczywistość na tę chwilę. Trzeba dać im czas, by odnaleźli swoją ścieżkę w nowym gamingowym świecie, inaczej pozostaną na zawsze przeciętni, a każda kolejna gra będzie jedynie cieniem dawnych Gothiców.

  10. Tak ale jednak historia która jest w Gothic’u jest taki że gra ma ten wielki plus i lepiej by się grało. Może właśnie z tym że w Risen nie ma takiej historii i fabuły jak w Gothic’u nie pozwala na zrobienie dobrej gry? Jak wyszedlby nowy Gothic, cieszyłbym się. Zobaczymy 3 miesiące po premierze Risen 3, gdyż wtedy PB napisze co dalej ze studiem, napisałem o tym do adminów żeby newsa zrobili bo to dość ważna rzecz kiedy bedą informacje ale jakoś echo…

    1. Jeśli mówisz o nas, tu nie ma adminów, jestem tylko ja i to jest blog 🙂 Newsy dodajecie wy – przecież sam to robisz. News, który wysłałeś jest propozycją, a nikt tutaj stale nie redaguje – ale dlatego też mamy świeże newsy, bo wy je piszecie i dzięki Wam RI się dobrze trzyma 🙂

    1. przez funkcję wysyłania treści proszę cię o wysyłanie gotowych treści, a nie propozycji 😀 poza tym, odpisałem ci 18 maja, gdy wysłałeś podobną propozycję – nie odpisałeś. W każdym razie – nie pytaj, czy coś możesz zrobić, jeśli możesz i chcesz – po prostu zrób 😉

Dodaj komentarz