Mroczne Wody się rozjaśniają…

  • PB stara się uniknąć pirackiego banału – tzn. trzymają się wizerunku morskich bandytów, a nie panów z papugami na ramieniu
  • nasz bohater przeżył wewnętrzne zmiany – zwrócił się w stronę alkoholu
  • spotkamy dużo znanych postaci, np. Patty czy Carlosa
  • świat będzie większy i podzielony na kilka wysp, które będą osobnymi obszarami ładowania
  • poważnie zmieniła się walka i magia, ale do broni dystansowych dołączyły strzelby – strzelanie z nich jest regulowane umiejętnością
  • w wyznaczonych miejscach historii będziemy mogli pobawić się armatami
  • tekstury będą ostrzejsze i bardziej indywidualne, a animacje płynne i szczegółowe
  • w R1 zaczęliśmy grę od początku w stosunkowo otwartym świecie. R2 trzyma gracza na początku za rączkę, aby później otworzyć przed nim stosunkowo otwarty świat. Koniec R1 nie zaspokoił wielu graczy, więc teraz PB chce podtrzymywać atrakcyjność fabuły, nawet w późniejszych rozdziałach
  • mają pojawić się pomoce w wykonywaniu questów, ale najprawdopodobniej będzie można je wyłączyć
  • zadania mają być bardziej logiczne i wiarygodne. PB unika głupich zadań kurierskich, w których trzeba przejść pół świata
  • przykładowe zadanie: bohater potrzebuje armaty. Udaje się do eksperta, który zwie się Wilson. Jednak ten nie chce mu pomóc, więc gracz ma do wyboru różne sposoby przekonania go. Możesz go przekupić, pomóc w sprawie miłosnej lub pomóc odzyskać ważny dla jego rodu przedmiot. Każda opcja ciągnie za sobą następne – pozostając przy odzyskaniu przedmiotu – jego właściciel może zostać pobity, przekupiony lub po prostu okradziony
  • podsłuchiwacze zostaną nagrodzeni – możesz usłyszeć od rozmawiających postaci na przykład o strzeżonym skarbie. Osoby, które nie mają wydoskonalonych wszystkich zmysłów mogą przegapić niektóre zadania i rozwiązania
  • Risen 2 został oceniony jako „bardzo dobry”

Zapraszamy też do nowego artykułu Fabuła!

Dodaj komentarz