Piranha Bytes pojawi się na Role Play Convention 2015

Role-Play-Convention-Logo1Na swoim facebookowym profilu Piranha Bytes ogłosiła, iż pojawi się na corocznej imprezie Role Play Convention w Kolonii. Wydarzenie zrzesza wszystkich miłośników gier RPG, LARP oraz szeroko rozumianej fantastyki i odbędzie się w dniach 16 i 17 maja. Więcej informacji można uzyskać na oficjalnej stronie imprezy, którą znajdziecie tutaj.

Najciekawszą jednak rzeczą jest wpis dodany na forum World of Risen, przez jednego z pracowników firmy Haralda Ikena (game designera oraz story designera), który napisał, iż co prawda on sam osobiście nie może pojawić się na tej imprezie, to jednak zachęca do spotkania na miejscu z Piranhą Bytes, od której będzie można dowiedzieć się paru nowości.

Czyżby była szansa na pierwsze oficjalne informacje dotyczące nowego projektu dewelopera? Kolejną niebagatelną okazją na ogłoszenie gry, nad którą aktualnie pracuje w pocie czoła Piranha Bytes, mogą być targi Gamescom odbywające się, co roku w sierpniu w Kolonii. Póki co, poczekajmy do 16 maja.

Źródło (post Haralda Ikena)

11 przemyśleń nt. „Piranha Bytes pojawi się na Role Play Convention 2015

  1. „jak na razie nic nowego, wpadnij później!” 😉 Na fanpage’u Piranhii jest kilka zdjęć z imprezy, ale żadnych spektakularnych wieści. Piranie na razie nie mogą odpowiedzieć na pytanie, kiedy ogłoszą swoją nową grę, ale na na forum zadałem pytanie Jenny Pankratz: „czy Wasza gra będzie ogłoszona w tym roku?” I Jenny odpowiedziała: „tak”. Ja stawiam na Gamescom w sierpniu, będzie to rok po wydaniu Risena 3 i świetna okazja do ogłoszenia nowej.

    1. Risen 3, o ile dobrze pamiętam, był zapowiedziany w lutym, czyli na pół roku przed premierą. Czas pracy nad grą wyniósł dwa i pół roku. Skoro, wg Ciebie, gra miałaby wyjść na początku 2016 roku (?), to niby jakim cudem mieliby stworzyć grę w przeciągu półtora roku? Jeśli by tak było, gra wyglądałaby może troszkę lepiej, niż Risen 3. A jak Piranie piszą na forum, na bieżąco ulepszają silnik, będą całkowicie nowe animacje, modele postaci, tekstury itp. Jeśli już miałaby wyjść jakaś gra w 2016 roku spod ich płetw, to byłaby to, jak już pisałem, jakaś planszówka 🙂

  2. Nie ma takiej możliwości, żeby nowa gra PB wyszła na początku 2016 roku. Pamiętam, jak na forum Jenny Pankratz tłumaczyła, że w przypadku Risen 3 produkcja trwała krócej, ponieważ mieli wiele rozwiązań technicznych zaimplementowanych prosto z Risen 2, a i tak produkowali Władcy Tytanów 2,5 roku. Teraz pracują również w pocie czoła, ale i tak nie ma możliwości żeby zeszli poniżej tego czasu. Musieliby zatrudnić chyba drugą ekipę, co się nie stanie, bo jak wcześniej przytoczyłem słowa Jenny, PB to 30 osobowy skład i w tej kwestii nic się nie zmienia.

    Co do samego ogłoszenia ich nowej gry jeszcze w tym roku, to nie ma to związku z zamiarem szybszego jej wydania. Po ogłoszeniu Risena 3 na pół roku przed premierą na Piranhe Bytes i Deep Silver zwaliły się gromy, że zapowiadają grę, tak późno. Wyciągnęli z tego wnioski i obiecali, że tym razem grę ogłoszą znacznie wcześniej, i tak się właśnie stanie. Jednak nie ma to związku jej szybszym wydaniem.

  3. Osobiście wolałbym grę jak najszybciej ; ). Aczkolwiek jeśli gra była by klonem Risen 3 (wyspy) a tylko dodane lub zmienione animacje i napisane od nowa dialogi i zmieniona fabuła to 2 lata na to spokojnie wystarczą.

    1. Czy tylko mi się wydaje, że gra będzie całkowitą odmiennością od tego, co obecnie nam serwuje PB? Zresztą, KwiateK, zadałem im pytanie, które dotyczyły budżetu gry. Oczywiście nie mogli tego powiedzieć, lecz zapewnili, że gra będzie ogromna 🙂 więc na klona Risen 3 nie liczę 🙂

  4. Powiem krótko i myślę że zrozumiale… OBY!! Też liczę na to żeby gra była epicka, pragnę tego ale też patrze realnie… Risen 2 miał być mroczny a nie był doskonały, Risen 3 miał powrócić do korzeni itp, troche się udało także pisanie „że gra będzie ogromna” może oznaczać wszystkie wyspy z serii Risen w jednej grze…

Dodaj komentarz