Michael Hoge tworzy Spacetime! Kosmiczna gra od PB

Informacja o losach Michaela Hoge’a ukazała się 24 października ubiegłego roku w niemieckim Eurogamerze. Gra Spacetime ma pozwolić na swobodną eksplorację kosmosu nieskrępowaną ekranami ładowania jak seria Mass Effect. Naturalnie nie ma co liczyć na taką skalę i rozmach jaką zaprezentowało No Man’s Sky. Nadal ważne będą fabuła oraz dialogi, choć jak sam Hoge twierdzi ma zabraknąć poziomów doświadczenia, gdyż od początku mamy mieć wybór w które miejsce się udać. Sam Hoge nie odszedł z Piranha Bytes i nadal jest wspólnikiem w Piranha Bytes, a u boku studia powstało pokrewne Piranha Bytes Red.spacetime

Być może po premierze Risen 3: Władcy Tytanów w proces produkcji została włączona cała ekipa PB.

Źródło

5 przemyśleń nt. „Michael Hoge tworzy Spacetime! Kosmiczna gra od PB

  1. Pirahna Bytes i Piranha Bytes Red to dwa osobne twory, podkreśla to sam Michael Hoge na niemieckim World of Risen. W skład „redów” wchodzi jednak kilka osób zarówno z obecnej jak i z dawnej ekipy PB, m.in. Carsten Edenfeld, Michael Ruve, Sascha Henrichs oraz (co jest wg mnie genialną wiadomością) Kai Rozenkranz, który ponownie zajmie się stworzeniem soundtracku do gry. Michael Hoge chciałby aby gra był stworzona na silniku Unreal engine 4 i w niedalekiej przyszłości ujawnią pierwsze grafiki koncepcyjne. A Piranha Bytes tworzy kolejnego rpga w dobrze znanych nam klimatach, można o tym poczytać na forum worldofrisen.de, gdzie Jenny Pankratz i Harald Iken (projektanci fabuły) odpowiadają na pytania forumowiczów. Będzie w co grać za jakieś 3 lata 🙂

Dodaj komentarz